Στον υπερθετικό της απώλειας (Στη μνήμη της μητέρας μου)





















Στον υπερθετικό της απώλειας
(Στη μνήμη της μητέρας μου)

Στον υπερθετικό της απώλειας
άλλη μια προστίθεται
άλλη μια ψυχή εξαγνίζεται.

Καταπραϋμένη θλίψη και εξαλωϋμένοι λυγμοί
σιωπούν με δέος μπρος στη θνητότητα
του Πατέρα και της Μητέρας.

Λέξεις και έννοιες καρφωμένες στο στήθος
άρρητα σχήματα πια
εν ειρήνη παραδόθηκαν
στην αιωνιότητα.

Υ.Γ. Μόλις ένα μήνα από την απώλεια του πατέρα μου, η μητέρα μου τον ακολούθησε, μη μπορώντας να αντέξει τον χαμό του!
Τι κι αν ο ποιητής Γιάννης Ρίτσος μας έμαθε πως, «καθένας μονάχος πορεύεται στον έρωτα, μονάχος στη δόξα και στο θάνατο», οι γονείς μου με τον τρόπο της ζωής τους δίδαξαν, πως οι άνθρωποι μπορούν τελικά να πορευθούν μαζί στον έρωτα, μαζί στη ζωή, μαζί και στον θάνατο.
Γιατί, η αγάπη μπορεί να νικά την απελπισία!