Ακριβέ μου ! Μίνα Παπανικολάου - Σοφία Στρέζου


Ακριβέ μου ! Μίνα Παπανικολάου - Σοφία Στρέζου

Μίνα Παπανικολάου
Καμιά γραφή δεν το έγραψε ακόμα
καμιά μουσική
ούτε ρυθμός
ούτε ο αδυσώπητος, θηριώδης χρόνος
δεν συναντήθηκε μαζί σου.
Ακριβέ μου!

Σοφία Στρέζου
Η εικόνα σου ρίζα έγινε στη σκέψη
που πια, ξεριζωμένη επιστρέφει
με αρχέγονες λιτανείες χρωμάτων,
για να μυήσει αισθήσεις
στους λωτοφάγους της νοσταλγίας.
Ακριβέ μου !

Μίνα Παπανικολάου
Ούτε οι δρόμοι σε αντάμωσαν ποτέ αληθινά
γλαρό μου κύμα - πάλευκο.
Τριαντάφυλλό μου!

Σοφία Στρέζου
Έμεινε η σταγόνα από το δάκρυ μου, που ξέφυγε
χωρίς να φοβάται μην τρυπηθεί στα αγκάθια σου.
Τριαντάφυλλό μου !

Μίνα Παπανικολάου
Όσο κι αν έψαξα
στα εωθινά ηλιοστάσια,
στις νεκρές φούγκες,
στα ακροθαλάσσια,
για σένα ποτέ κανείς δεν μου τραγούδησε.
Κι ούτε μια θύελλα,
δεν έφερε τον ήχο της φωνής σου.
Αγαπημένε!

Σοφία Στρέζου
Όσο κι αν έψαξα στις φυγές
μύριζα μόνον αγρύπνιας παράπονο
σαν σε καλούσε, ξενυχτώντας το όνειρο.
Για σένα κανένας καθρέφτης
δεν σχημάτισε ποτέ είδωλ0.
Ούτε σκιά στον απέναντι τοίχο
δεν ζωγράφισε ποτέ το περίγραμμα της απουσίας σου.
Αγαπημένε !

Μίνα Παπανικολάου
Να πεις του χρόνου,
πως ατρόμητη αφεντεύω.
Αυτοεξόριστη
της προσμονής σου.
Ακριβέ μου!

Σοφία Στρέζου
Να πεις του χρόνου, πως στις ραγισματιές του
ακόμα προσκυνώ αυτοεξόριστα ίχνη
αναπολώντας φιλιά ανορθόγραφα
σε αποφλοιωμένες νύχτες
προσμένοντας το άγγιγμα της αντάμωσης.
Ακριβέ μου!